جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
برگزاری محفل انس با قرآن در فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا

حوزه/ همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس محفل انس با قرآن در فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، به مناسبت گرامیداشت ایثار، رشادت و دلاورمردی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران ملت شریف ایران و به ویژه از خود گذشتگی‌های دریادلان نیروی دریایی راهبردی در دوران دفاع مقدس، محفل انس با قرآن کریم برپا شد.

این محفل با حضور ناخدایکم دهقان نیری، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی راهبردی، ناخدادوم محبوبی، فرماندهی پایگاه پشتیبانی ناوگان جنوب این نیرو و رئیس عقیدتی ـ سیاسی آن فرماندهی با شرکت کارکنان پایور و وظیفه در فضایی معنوی برگزار شد.

در ابتدای این محفل یکی از کارکنان پایور به تلاوت آیاتی از کلام‌الله وحی پرداخت و در ادامه جواد رنجبرزیدآبادی، از قاریان ممتاز استان کرمان به تلاوت کلام وحی پرداخت.

در بخش دیگری از این محفل حجت‌الاسلام صادق کرمی‌پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سیرجان به بیان سخنانی پرداخت.

وی با اشاره به نقش انسان‌ساز قرآن در تربیت و تعالی روح بیان کرد: شهیدان تربیت‌یافته مکتب قرآن و اسلام ناب محمدی بودند و شهدای دیگر ادیان هم قطعاً از انوار الهی قرآن در جبهه‌ها بهره‌مند شده بودند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سیرجان تصریح کرد: قرآن نور مطلق است، بهترین هادی و روشن‌کننده راه در دوران تاریک و در دوران تردید و سردرگمی است، به فرموده پیامبر اکرم(ص) هرکس به این کتاب الهی چنگ زند و از آن هدایت بخواهد، قطعاً گمراه نخواهد شد، البته در کنار کلام وحی، بهره‌مندی قلبی و مکتبی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت و محبت ائمه بهترین عاقبت و سرانجام را برای هر انسان در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام کرمی‌پور به بیان خاطراتی از انس شهدا با قرآن کریم پرداخت و گفت: در شرایط کنونی باید تلاش کنیم خود و خانواده‌هایمان با قرآن کریم مأنوس باشیم که بهترین مشخص‌کننده حق و باطل، خوب و بد، زشت و زیبا قرآن کریم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha